lingetjesinflorida.reismee.nl

Amsterdam Schiphol

Overnachten Citizen M Schiphol Airport

Eindelijk is het zo ver: vakantie!! Wordt het Florida of toch de Deep South? De weersvoorspelling voor Florida is zo slecht dat we een rondje Deep South ook nog als optie hebben. We beslissen in Atlanta wat we gaan doen.

Snel uit mijn werk naar huis, laatste spulletjes pakken en hop in de trein naar Schiphol. Via actievandedag.nl een goede deal gevonden van 10,50 voor een enkeltje Schiphol. Eenmaal in de trein is de vakantie al echt begonnen en wat hebben we er een zin in. Ook wel een beetje spannend van we vliegen voor het eerst met ons vieren in het hoogseizoen naar de andere kant van de wereld met een IPB-ticket. We kunnen dus alleen mee Indien er Plaats Beschikbaar is. Met een hoogsensitieve moeder en zoon levert die een beetje extra weerstand op, maar het heeft ook wel weer wat. Om zo rustig mogelijk aan de reis te beginnen (de eerste vlucht naar Atlanta vertrekt om 9:15) slapen we vast op Schiphol. Een kleine kamer, maar alles wat je nodig hebt en zo heerlijk dichtbij. We slapen met ons 4 makkelijk in het grote bed. De kids kijken een filmpje in bed en wij drinken onze eerste GT van de vakantie: Proost!